مزایای بازاریابی دیجیتال Post Corona برای مبارزه با COVID-19
COVID-19 در سراسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته است و تقریباً همه صنایع و بازارها را تحت تأثیر قرار داده است. بیشتر فروشگاه های فیزیکی و مغازه ها برای مدت طولانی خاموش می شوند که منجر به تعطیلی دائمی مشاغل می شود. ویروس کرونا به دور از گذشته نگاه می کند و هنوز هم ، بسیاری از مشاغل هنوز تعطیل هستند و یا از خانه کار می کنند از جمله مدارس ، فضاهای عمومی ، رویدادهای شرکت ها و هر بخش با تغییر روند به دنیای دیجیتال در حال حرکت است - به دلیل ترس از COVID-19 مردم اطراف تا آنجا که ممکن است از سیستم عامل های دیجیتال کمک می گیرند و از بیرون رفتن اجتناب می کنند.
این افزایش ناگهانی مشتریانی که در محیط داخلی هستند به سمت گذراندن وقت بیشتر آنلاین از جمله خرید آنلاین انواع محصولات و خدمات سوق داده شده است. مارک هایی که بصورت آفلاین فعالیت می کردند نیز با نوآوری در محصولات خود به سمت اینترنت سوق پیدا کردند و با کمک بازاریابی دیجیتال به سود تجارت خود می روند.
با استفاده از ابزارهای دیجیتال و سیستم عامل های آنلاین ، شرکت ها می توانند از راه دور کار کنند و تداوم تجارت را حفظ کنند حتی در صورت عدم استفاده از محل کار یا استفاده از آنها به دلیل قفل شدن و دلایل دیگر. همچنین این کار انعطاف پذیری زیادی به کارمندان بخشیده و حتی افراد می توانند به صورت جداگانه و صرفه جویی در وقت زیادی در سفر کار کنند.
اجرای استراتژی های خوب بازاریابی دیجیتال و یک نجات دهنده برای شرکت های پس از همه گیری ایجاد اشتغال بیشتر در این زمینه نیز خواهد بود. در اینجا چند ملاحظه برای شرکت هایی که به صورت آنلاین و شرکت های بازاریابی دیجیتال شرکت می کنند آورده شده است :
- صرفه جویی در هزینه در خلاقیت و محتوا: بازاریابی سنتی و آفلاین به منابع و هزینه بالایی برای انتشار محتوا و انتشار آگهی در رسانه های چاپی یا تلویزیون ها و رادیوها احتیاج دارد. در دنیای دیجیتال ، ایجاد و پخش محتوا با هزینه کمتر و تجزیه و تحلیل مناسب از فعالیت های تبلیغاتی پولی در اینترنت بسیار آسان تر است. این مشاغل بیشتری را به سرمایه گذاری بیشتر در دنیای دیجیتال از جمله خدمات SEO ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات پولی در کانال های مختلف سوق می دهد و در سال های آینده نیز همچنان رقابتی باقی می ماند.
- حتی اگر دنیا دیجیتالی می شد ، یک چیز سنتی خرده فروشی های مواد غذایی و سبزیجات بود ، اما بعد از COVID-19 و قرنطینه ، # stayathome را در روال خرید و مصرف کنندگان نیز به گزینه آنلاین برای اینها رفتند. بنابراین ، از زمان بحران ، تجارت سنتی خرید و توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی خود و اجرای قیف فروش را برای فروش بیشتر از طریق آن انتخاب کرده است. و با آمدن رقابت بیشتر ، شرکت ها رویکرد جدید و خلاقانه فروش آنلاین را انتخاب می کنند.
- پیش از همه گیری ویروس کرونا ، داشتن یک استراتژی بازاریابی انطباق پذیر که بقای نام تجاری را در محلی ، ملی و همچنین جهانی تضمین می کند بسیار عالی بود. پس از سال 2020 ، روند بازاریابی تغییر کرده و اکنون شرکت بازاریابی دیجیتال در دهلی توصیه می کند تاکتیک بازاریابی انعطاف پذیر داشته باشید. بنابراین مارک ها با ایجاد تغییرات سریع در خلاقیت و محتوا و تمرکز بر راه حل های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه برای سوار شدن به روند فعلی و تقویت ، از رویکردی متناسب برای همه خارج شده و به فناوری خلاقانه مبتنی بر داده اعتماد می کنند. نرخ تبدیل
- برای داشتن یک برنامه عملی مناسب برای تلاش های بازاریابی دیجیتال خود در پست COVID-19 ، باید این دستورالعمل های اساسی را دنبال کنید تا به زودی بهبود یابید:
- نظارت بر نتایج به موقع: تجزیه و تحلیل داده ها همیشه ستون فقرات هرگونه موفقیت بود ، با استفاده از جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی ، صنعت خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل رقابتی و خارجی تعیین کنید.
- تجزیه و تحلیل و بازاریابی رفتار کاربر: مشتری شما مطمئناً همان رفتار و شیوه زندگی قبل از ویروس کرونا و ویروس کرونا را نخواهد داشت. یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تجربه ممکن است بتواند به شما کمک کند مشتری خود را حتی پس از پس از همه گیری از طریق استراتژی های برندسازی مجدد حفظ کنید.
- بنیان خط تولید: استراتژی های بازاریابی دیجیتال در طی ویروس پست کرونا باید بر روی قرار دادن محصولات و خدمات به صورت آنلاین تمرکز کند تا بتوانید بهترین تجربه خرید را به مشتری خود ارائه دهید. تعداد کمی از محصولات مانند لباس های مهمانی یا آرایش از خط خارج شده اند زیرا مصرف کنندگان بسیار کمی به دنبال این محصولات هستند.
- استراتژی های Omnichannel: بازاریابی دیجیتال از مرحله بازگشایی بازار پشتیبانی می کند ، اما شما باید به دنبال مدل omnichannel باشید که به معنی کلیک بر روی آجر است حتی پس از بازگشت همه چیز به حالت عادی. شما باید مکان لیست کسب و کار یا ساعات کار گوگل را به روز کنید و برای آینده ای روشن برنامه ریزی کنید.