x تبلیغات
طراحی سایت

چطور با 10 ترفند سئو کسب و کار خود را از کرونا نجات بدهیم؟

 طبق پژوهش های روانشناس معروف پائول مارسدن، 66 روز طول می کشد که یک عادت جدید در ما به وجود بیاید و برای انجام آن حس اجبار نداشته باشیم. به هر اندازه که در انجام آن کار و عادت جدید بیشتر اصرار کنیم و برای مدت طولانی تری آن را انجام بدهیم، احتمال آن که در مدت طولانی تری آن عادت را حفظ کنیم هم بیشتر است.
افراد و کسب و کارهایی که پیش از شیوع کوید 19 در مقابل وارد شدن به تجارت الکترونیکی مقاومت داشتند حالا با وجود وضعیت کنونی چاره ای جز سازگار شدن با محیط آنلاین ندارند. پرداخت های آنلاین، تغییر و تحول در کسب و کارها و روی آوردن به زیرساخت های کامپیوتری حالا در سطح جهان عادی شده است. مهمترین دلیل رواج تجارت الکترونیک هم، حفاظت مردم از خود و اطرفیان با رعایت فاصله های اجتماعی و عدم خروج از منازل است.
از اواخر ماه مارس (اواسط فروردین ماه) بیش از 95 درصد مردم در جهان تمایل داشتند که از حضور در مجامع عمومی خودداری کنند؛ همین موضوع باعث شد که میزان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و... به شدت افزایش پیدا کند. آمارها نشان داده اند که 60 درصد میزان تماشای ویدئوها افزایش داشته است و به طور کلی هم مشاهده و توجه به محتوا 39 درصد زیادتر شد. حالا 75 درصد از مردم جهان به صورت روزانه از شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند و تنها 4 درصد از برندها در این بازه زمانی تصمیم دارند که از تبلیغات خود در فضای مجازی صرف نظر کنند و بیشتر افراد و بیزینس ها در جستجوی اطلاعات مفید و درست و برندهای خوب و کمک کننده هستند.
در میان تمامی تغییراتی که در پی شیوع کوید 19 جهانی پیش آمده این سرچ و معیارهای بهینه سازی وب سایت ها هستند که بهترین نتایج را در اختیار مردم قرار می دهند. جایگزین شدن محیط آنلاین با آفلاین و تغییر سیاست های شرکت ها و کارفرمایان سبب شده تا میزان جستجو در موتورهای جستجوگر نیز بیشتر شود و مردم بیشتری در راستای کسب اطلاعات درباره این ویروس جدید به جستجو بپردازند. خرید مایجتاج ضروری و کارکردن از منزل و تحصیلات به صورت آنلاین افراد بیشتری را با اینترنت و وب سایت ها درگیر کرده است. داشتن بینش در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت در زمان هایی که کاربران رفتارهای خود را تغییر می دهند یک امر ضروی است. شرکت ها درگیر یک طوفان بزرگ اقتصادی هستند و باید کاری کنند تا از کسب و کار و برند خود در طول این زمان محافظت کرده باشند، اما دقیقا چرا؟ و باید در این زمان چه کاری انجام داد و اصلا چه تغییرات واقعی در دنیای مجازی در حال انجام است؟

بهینه سازی وب سایت در دوران کرونا

سرچ و یک کانال اشتراک گذاری بزرگ

سئو ترافیک با کیفیت و طولانی مدت را فراهم می کند با آن که سئو به یک سرمایه گذاری برای استخدام نیرو نیاز دارد اما فراموش نکنید که ترافیکی که از طریق موتورهای جستجو به دست می آید سالها ادامه خواهد داشت. محتوای خوب و بهینه شده ای که امروز با صرف هزینه تولید می کنید، در آینده خدمات زیادی به برند شما می رساند و می تواند منعکس کننده اهداف برند و بهبود اقتصادی شما باشد. الان زمان مرور مطالب خود و بهینه سازی آنهاست و اگر هنوز وب سایت ندارید حالا برای طراحی وب سایت خود اقدام کنید.

 

مطالب پیشنهادی :

چند استراتژی برای رسیدن به رنکینگ دلخواه
 

 

بهینه سازی درست تجربه کاربران وب سایت را بالا می برد

محتوای خوب و بهینه سازی مطالب بهترین راه برای افزایش تجربه کاربران یا همان یو ایکس UX معروف است. وقتی علامت گذاری ها و ساختار و نکات نگارشی و برچسب و کلمات کلیدی را درست رعایت کنید، محتوای خود را بهینه کرده اید و در حقیقت وب سایت شما سازمان یافته تر شده و کار با آن برای کاربران نیز آسان تر خواهد بود. چه فرصت هایی در وب سایت شما وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بهتر کنید؟ از فرصت پیش آمده استفاده کرده و تگ های آلت خود را درست کنید و پیوندهای داخلی وب سایت خود را سرو سامان بدهید و از قسمت های غیرضروری و اضافی سایت صرفه نظر کنید.

سئو برای تبدیل کسب و کار مفید است

در طی ایجاد محتوا ما به صورت مکرر در حال برنامه ریزی و فکر کردن برای رسیدن و عملی کردن ایده ها هستیم و تلاش می کنیم که آینده نگر باشیم در همین راستا سئو می تواند کمک کند تا در مسیر تبدیل کسب و کار نیز قدم برداریم. با توجه به شیوع کوید 19 رسانه ها و کاربران به شدن نیاز به محتوای خوب و مفید دارند و باید از این فرصت و شکاف استفاده کرده و محتوای باکیفیت در اختیار آنها قرار بدهید.
بنابر نوع کسب و کاری که دارید و میزان تاثری که کوید 19 بر شما و شغلتان گذاشته، ممکن است که حتی چشم اندازی به یک فروش هم نداشته باشید؛ با این وجود ممکن است شما هم مثل بسیاری از کسب و کارهای دیگر در فکر تبدیل کار خود به کاری دیگر باشید و اینجاست که سئو به شما کمک خواهد کرد تا روابط خود را با دیگران عمیق تر کرده و دوباره به فروش دست پیدا کنید. با بهینه کردن وب سایت و محتواهای خود می توانید خود را به دیگران معرفی کنید.

بروز باشید تا برنده شوید

مخاطبان به دنبال راهنمایی هستند شما می توانید با ارائه مشاوره تخصصی و اطلاعات دقیق در مورد کوید 19 به مخاطب ها در کسب و کار خود غوغا به پا کنید زیرا مردم در این زمان در جستجوی راهنمایی هستند و مطمئن شوید روشی که برای انتشار محتوای خود به کار می گیرید نیز درست است و خواننده ها می توانند با شما در ارتباط باشند. دعوت به پیوستن به شبکه های اجتماعی و ذکر منبع هم می تواند مفید باشد.
اگر از منابع خارجی برای محتوای خود استفاده می کنید، اطمینان داشته باشید که منبع خوبی انتخاب کرده اید و به هر منبع خارجی اعتماد نکنید و مطالب آنها را به اشتراک نگذارید. به یاد داشته باشید که اگر شما محتوای وب سایتی دیگر را منتشر کنید، بازتاب آن روی برند شما تاثیر خواهد گذاشت پس انتشار ندادن اخبار اشتباه بسیار مهم است.

سئوی محلی شما را جهانی می کند

این که شما یک فروشگاه اینترنتی هستید یا یک وب سایت رای گیری جهانی اصلا اهمیتی ندارد در هر صورت مخاطب ها شما را جستجو می کنند. پس سوال این است که آیا در جایگاهی قرار دارید که بتوانید پاسخ سوال های آنها را بدهید؟ اگر مخاطب های شما محلی هستند، فرصت خوبی است که توجه سرمایه دارهای محلی را به خود جلب کنید تا روی شما سرمایه گذاری کنند یا به یک منبع برای رهبری افکار عمومی تبدیل شوید تا کم کم در سطح جهانی برای شما تبلیغ شود.
اگر تا به امروز زمان کافی برای پیدا کردن منابع خوب و زمان گذاشتن روی محتوا را نداشتید الان زمان خوبی برای بهینه سازی محتواست و حتی می توانید محتوای خود را به زبان های دیگری چون اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی به اشتراک بگذارید تا مخاطبان جدید پیدا کنید. حالا فرصتی خوب برای کسب و کارهای چند ملیتی است تا بتوانند بیزینس و نیروی کار خود را حفظ کنند.

سئو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شماست

اگر تقاضای شما در طی دوران قرنطینه به صفر نرسیده باشد هنوز می توانید با وارد شدن به کانال های دیگر مخاطب های خود را پیدا کنید. از نیاز مردم الهام بگیرید و ببینید چه مواردی را بیشتر جستجو می کنند؛ نظرات آنها را بخوانید و پاسخی برایشان باشید. انجام نکات سئوی مقدماتی اولین قدم برای تنظیم استراتژی بازاریابی شما خواهد بود. در این زمان رسانه های پولی، محلی، اس ام اس یا ویدئو و ایمیل هم می تواند مفید باشد.
الان مهم این است که محتوایی که ارائه می دهید پاسخ یک سوال باشد و همان اطلاعاتی را بدهد که وقتی روی آن کلیک می شود، انتظار داریم که داخل آن باشد و اطلاعات نامربوط ندهید. در کنار محتوای خوب مطمئن شوید که صفحات بد خود را حذف می کنید پس نگاهی کلی به صفحات خود بیندازید و مطمئن شوید اگر محتوایی درباره کوید 19 دارید، درست است. در آخر مطمئن شوید که محتوا و وب سایت شما تجربه و حس اعتبار به خواننده می دهد.

مورد توجه قرار می گیرد حتی اگر نفروشید

ویوی ارگانیک که در ابتدا درباره آن صحبت کردم در حقیقت بخشی از پروسه تحقیق مخاطبان است. اگر مکرر در دید خریداران قرار بگیرید میزان بازگشت مخاطب شما نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به این که شیوع کوید 19 باعث از رونق افتادن بسیاری از کسب و کارها شده شاید مخاطبانی که امروز به وب سایت شما سر می زنند در صدد تهیه فهرستی برای انجام اموری آتی خود باشند و بخواهند که الان فقط اطلاعات جمع آوری کنند. امروز وقت خوبی است که روی ساخت لینک و روابط قوی تمرکز کنید و بدانید که به هیچ وجه راه های غیرقانونی را توصیه نمی کنیم؛ کسب لینک های قوی میزان اشتراک گذاری محتوای شما را بالا خواهد برد.

نتایج سرچ بهترین جواب شما به مشتریان است

جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل محتوا و وب سایت بر روی همه ابعاد برند شما تاثیر می گذارد. الان داده هایی که موتوهای جستجو و تحلیل آن ها در اختیار شما قرار می دهند برایتان این فرصت را فراهم می کنند که خود را به جای مخاطب ها قرار بدهید و راه حل های بهتری برای زندگی در طی شیوع ویروس کرونا ارائه بدهید. به عبارت دیگر باید بدانید که مشتری های جدید چه چیزهایی را جستجو می کنند. ممکن است که بیشتر جستجوها درباره کنفرانس به صورت آنلاین یا تحویل مواد غذایی در منزل یا یادگیری به روش آنلاین باشد و در واقع هتل ها و پروازها و کارهایی که به حضور مردم به صورت مستقیم وابسته هستند، اصلا اهمیتی ندارند.
در حال حاضر زمان خوبی برای جمع آوری اطلاعاتی روشن در همه زمان هاست پس اگر خوب عمل کنید، می توانید به بهترین شکل مخاطب ها را به سوی خود جذب کنید با این روش هر اتفاقی که گریبان گیر اقتصاد شود شما مشتری ها را یافته و به نیازهایشان پاسخ خواهید داد. جستجو نه تنها روشی برای دست یافتن مشتری ها به آنچه می خواهند است بلکه به آنها اجازه می دهد که نیازهایشان را هم بگویند مهم نیست که صحبت آنها دردناک است یا درباره قصد و نیتشان صحبت می کنند بلکه مهم این است که سئو به شما کمک می کند نیازها و حرف هایشان را بدانید و با تولید محتوای بهینه شده تصمیمات تجاری دقیقی بگیرید.

از سئو برای محافظت در حال و موفقیت در آینده استفاده کنید

با توجه به این که نمی دانیم چه زمانی شیوع کوید 19 به پایان می رسد بهترین راه برای جبران وقفه هایی که الان ایجاد می شود، سئو است. جستجو فقط راهی برای کشف اطلاعات نیست بلکه روشی برای دیدن رفتار مخاطب است و در زمان پس از کرونا ویروس رفتار مشتری ها برای شما حیاتی خواهد بود.
اگر هنوز وب سایتی ندارید می توانید برای طراحی سایت از ما کمک بگیرید و یا همه نکات وب سایت خود از طراحی تا بهینه سازی وب سایت و محتوا را به ما بسپارید برای کسب اطلاعات دقیق تر با شماره تلفن های مندرج تماس بگیرید.

 

 
 

 

چند استراتژی برای رسیدن به رنکینگ دلخواه

 هنگامی که می خواهید برای وب سایت خود در گوگل رنکینگ بالاتری دریافت نمایید، برخی از چیزها وجود دارد که شما نیاز دارید به آنها خوب فکر کنید. آنچه می خواهیم به شما در این مقاله ارائه کنیم، نه تنها نکاتی برای دریافت رنکینگ بالا در وب سایت است، بلکه مواردی است که باعث افزایش درآمد از طریق وب سایت تان خواهد شد.

 برای مردم بنویسید نه ماشین آلات

در حالی که می دانید محتوا کلید موفقیت در بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو است، بسیار حائز اهمیت است که به یاد داشته باشید، در نهایت محتوا را برای افراد تهیه می کنید نه برای ماشین ها، دستگاه ها و ربات های موتور جستجو. مطمئنم که بارها در این مورد بیش از حد نیز شنیده اید که باید محتوایی با کیفیت بالا – قابل خواندن و آموزنده در وب سایت تان ایجاد نمایید.
اگر این کار را انجام دهید مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و کلیک های آنها را بر روی صفحات وب سایت تان خواهید داشت و اگر این کار را انجام ندهید در واقع انرژی خود را هدر داده اید. اگر به دنبال یک راه حل بلند مدت هستید پس باید به خاطر داشته باشید که در پایان کیفیت بر کمیت پیروز خواهد شد.
چیز دیگری که به شما ارائه می شود این است که اجازهء ایجاد کسب و کار آنلاین را به شما داده و یا بدون هچ تکیه ای بر روی گوگل می توانید ترافیک سایت خود را داشته باشید؛ مانند مطالب ارسالی به وبلاگ ها و مطالب ارسالی به تالارهای گفتگو

 ایجاد ارتباط با مخاطبین

از وب سایت های آموزشی و یا سازمان های غیر انتفاعی بخواهید که با مطالب وب سایت شما لینک ایجاد نمایند. موتورهای جستجو نگاه مناسب و مطلوبی به وب سایت هایی دارند که به منابع معتبری لینک می شوند. ارائه اطلاعات مفید و با کیفیت بالا که باعث جلب نظر وب سایت های قابل اعتماد می شود، باید از ویژگی های وب سایت شما باشد. کلمه کلیدی در اینجا قابل اعتماد بودن و شاید قابل خواندن بودن وب سایت ها باشد.
ما در مورد ارسال مقالات به سایت و یا ارسال آن به دایرکتوری ها صحبت نمی کنیم؛ ما به طور کلی در مورد ایجاد محتوا که سازمان ها و نهاد های مختلف آن مطالب را مفید و ارزشمند بدانند صحبت می کنیم.

 

 

 اضافه کردن مطالب به صورت روزانه

وب سایت ها نیاز به این دارند که به طور منظم با مطالب جدید و صفحات جدید به روزرسانی شوند تا کمک زیادی در بهینه سازی آنها در موتورهای جستجو باشد. کلمات کلیدی در اینجا نقش بزرگی را ایفا می نمایند و به وب سایت شما کمک می کنند تا آن را توسعه دهید.
اگر در مورد موضوعات عمومی مطالبی می نویسید، بسیار بسیار ساده در میان سیلی از مطالب عمومی در اینترنت گم خواهید شد.
مطمئناً تمایلی ندارید که وب سایت شما رتبه پائینی در موتورهای جستجو دریافت نماید. مطالب و محتوای وب سایت خود را با ایجاد لینک با وب سایت هایی با رنکینگ بالا به صورت منظم همیشه تازه نگه دارید. درست همانطور که می خواهید سایت های بزرگ، بک لینک های مناسبی با شما داشته باشند، سایت های دیگر نیز تمایل به ایجاد لینک با وب سایت های معتبر دارند.

 

مطالب پیشنهادی :

پلاگین‌های ضروری برای استفاده در وردپرس

 

 آنچه دیگران می دانند را بیاموزید

فراموش نکنید که باید به بررسی رقبای خود در امر سئو بپردازید باید ببینید رقبای شما از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا به رتبه های بالا در موتور جستجو می رسند؛ تا کمکی برای بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما باشد. از موفقیت های آنها بیاموزید، روش های موفقیت آمیز آنها در امر سئو سایت را در وب سایت تان گسترش داده و یا منطبق نمایید.

 کمی Html یاد بگیرید

فراموش نکنید که موتورهای جستجو انسان نیستند! باید از Html استفاده کنید تا آنها بتوانند مطالب و محتوای سایت شما را بخوانند و مزیت بیشتری نسبت به رقبای شما برای وب سایت تان در نظر بگیرند. استفاده از دیگر زبان های برنامه نویسی نیز بسیار مفید می باشد و شاید حتی لازم و ضروری باشد اما همیشه html به عنوان Back up به موتورهای جستجو اطلاعات لازم و ضروری وب سایت تان را ارائه خواهد کرد.

 ترکیب تاکتیک ها

هنگامی که بحث بازاریابی، لینک بیلدینگ و تبلیغات و یا هر متد دیگری که شما استفاده می کنید در میان باشد، نیاز به این است که همیشه ترکیبی از این استراتژی ها را در وب سایت تان به کار ببرید. نه تنها باید برای وب سایت تان تبلیغات اینترنتی انجام دهید، بلکه باید از طریق خود وب سایت تان بازاریابی انجام دهید.
آنچه شما می خواهید اتفاق بیافتد این است که افراد زمان بیشتری در وب سایت شما صرف نمایند و بر روی لینک های وب سایت تان کلیک کنند. هر دوی این موارد قابل اندازه گیری هستند. در Bounce rate می توانید آمار میزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسی نمایید. بعضی وب سایت ها Bounce rate زیر 20٪ دارند اما در صورتی که به طور متوسط بالای 30٪ باشد در واقع وب سایت شما به خوبی عمل کرده است.
چیزی که دربارهء آن صحبت می کنیم در واقع افزایش سود کلی و موفقیت در وب سایت در طول یک سال است. باید کمی در مورد بهینه سازی صفحات داخلی یا onpage SEO یاد بگیرید؛ برای بهینه سازی بهتر وب سایت شما در موتور جستجو، باید در تگ های عنوان در هر مطلبی از کلمات کلیدی در آن استفاده نمایید.
اکثر موتورهای جستجو نسبت به دیگر انواع مطالب اهمیت بیشتری به عنوان می دهند. این موضوع بدان معنی است که استفاده از کلمات کلیدی موثر در تگ عناوین یکی از بهترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است.


 یادگیری شیوه های مناسب لینک بیلدینگ

هنگامی که پیوند لینک به صفحهء اصلی وب شما از دیگر بخش های وب سایت شما برقرار می شود، باید اطمینان حاصل فرمایید که پیوند شما به نام دامنه لینک شود و نه به /index.html/ و یا دیگر چیزهایی که در پایان آدرس قرار دارد.
به جای گیج کردن موتورهای جستجو با داشتن دو یا چند صفحهء اصلی جداگانه مانند /index.html/ ،به موتورهای جستجو در تشخیص نام دامنه تان به عنوان Anchor text کمک کنید تا صفحهء اصلی وب سایت شما در بالاترین رتبه صفحهء نتایج موتور جستجو قرار گیرد.

 استفاده از خدمات رایگان در وب سایت

این امر به خوبی در وب سایت تان کار می کند.وب سایت شما نیاز به چیزهایی برای ارائه به صورت رایگان به مخاطبین دارد. آنچه شما سریع یاد می گیرید آن است که بعد از انجام این کار باید چیزهای رایگان زیادی برای ارائه در وب سایت داشته باشید. بهترین راه برای گرفتن خدمات رایگان در وب سایت، عضویت در سایت ها می باشد. برخی از آنها بسار خوب است اما سایت های عضویتی وجود دارد که واقعاً خدمات با کیفیتی ارائه می کنند.

 

 

منبع : www.npco.net

پلاگین‌های ضروری برای استفاده در وردپرس

پلاگین‌های وردپرس می‌توانند به این پلتفرم جذاب توانمندی‌ها و عملکردهای بیشتری اضافه کنند. هزاران پلاگین در دایرکتوری وردپرس وجود دارد که برخی از آن‌ها ممکن است برای شما مناسب‌تر باشند.

پلاگین‌هایی که انتخاب می‌کنید، طبیعتاً به نوع و هدف وب‌سایت شما بستگی دارند. ممکن است برای پیدا کردن و برگزیدن بهترین و مناسب‌ترین پلاگین‌ها مجبور شوید کمی جستجو و تحقیق کنید. البته پیدا کردن بهترین پلاگین ممکن همواره مستلزم تلاش و صرف زمان بیشتر در تحقیق است.

در این مطلب قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین‌ پلاگین‌های وردپرس را به شما معرفی کنیم. البته ممکن است همه این موارد به کارتان نیایند؛ اما می‌توان برای اهداف مختلف از از این پلاگین‌ها از آن‌ها استفاده کرد.

۱ – Amelia

پلاگین آملیا

ممکن است این‌گونه به نظر برسد که تعیین وقت قبلی کار بسیار آسانی است؛ اما در واقعیت ممکن است که برای تعیین وقت و قرار ملاقات قبلی مجبور شوید زمان مفید زیادی را صرف کنید. همچنین لازم است بدانید که تعیین وقت قبلی برای کارهای متعدد زمان بیشتری را لازم دارد. تعیین وقت قبلی به‌صورت دستی معمولاً تنها در بازه ساعت کاری امکان‌پذیر است و اگر کسی آن‌سوی خط تلفن پاسخگو نباشد، ممکن است مشتری احتمالی نتواند بیش از این شکیبایی کند و منصرف شود.

پلاگین Amelia یک راهکار نرم‌افزاری مناسب برای تعیین وقت قبلی روی پلتفرم وردپرس است که اساساً برای جلوگیری از همین مشکلات به وجود آمده است. این نرم‌افزار مفید به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات تعیین وقت قبلی و رزرواسیون را روی وب‌سایت شما مدیریت می‌کند و اصلاً اشتباهی مرتکب نمی‌شود.

حتماً از کار کردن با رابط کاربری Amelia لذت خواهید برد. مشتریان به کمک این پلاگین قادر خواهند بود ظرف مدت چند ثانیه خدمات موردنظرشان را رزرو کنند و Amelia هم آن‌ها را به خدمت‌گزار یا خدمت‌گزاران در دسترس ارتباط می‌دهد؛ قرار ملاقات آن‌ها را مدیریت کرده و روند پرداختشان را هم پردازش می‌کند. در ۶ ماه ابتدایی انتشار Amelia بیش از ۱۰۰۰ کاربر آن را برگزیدند و امتیاز ۴٫۸ از ۵ را به آن اعطا کردند.

۲ – wpDataTables

پلاگین wpDataTables

در هنگام مرور و بررسی ابزارهای نرم‌افزاری معمولاً به‌کرات از کلمه «قدرتمند» استفاده می‌شود؛ اما این کلمه مخصوصاً درباره پلاگین wpDataTables مفهوم پیدا می‌کند.

ابزارهای متعددی با قابلیت ایجاد نمودار و جدول وجود دارند که ممکن است در بسیاری موارد کاملاً مناسب باشند، اما wpDataTables چیزی بیش از یک ابزار معمولی و رایج برای ایجاد نمودارها و جدول‌های ساده است. این پلاگین قدرتمند مخصوصاً در شرایط زیر مناسب خواهد بود:

  • وقتی با داده‌های کلان مواجه هستید (برای مثال هزاران سطر یا ستون در جدول موردنظر وجود دارد).
  • داده‌هایتان ممکن است در شکل و قالب‌های متنوع باشند.
  • زمانی که به نمودار یا جدول واکنش‌گر، تعاملی، با قابلیت ویرایش فرانت‌اند و امکان به‌روزرسانی آسان نیاز دارید.
  • تمایل دارید نمودار یا جدولتان در عین قابلیت شخصی‌سازی بیشتر همچنین جذاب باشد و همچنین بتوانید عناصر کلیدی داده‌های آن را هایلایت کنید.
  • وقتی به ابزاری پرسرعت و قابل‌اطمینان نیاز دارید که همچنین باید کار کردن با آسان باشد.

پلاگین‌های معدودی وجود دارند که قادر هستند تنها برخی از این نیازمندی‌ها را برآورده سازند.

wpDataTables می‌تواند همه این شرایط را برای شما فراهم سازد. این ابزار قدرتمندترین پلاگین ایجاد و مدیریت نمودار و جدول است. بیش از ۲۰۰۰۰ کسب‌وکار و کاربر در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند.

۳ – NextGEN Gallery و NextGEN Pro

پلاگین NextGEN Pro

NextGEN یک پلاگین گالری مخصوص وردپرس به شمار می‌رود که در دو نسخه رایگان و پریمیوم به نام‌های NextGEN Gallery و NextGEN Pro در دسترس کاربران قرارگرفته است. NextGEN Gallery سال‌هاست که پلاگین رایج گالری در میان صنایع مبتنی بر پلتفرم وردپرس به شمار می‌رود. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و درعین‌حال همچنان پلاگین محبوب حرفه‌ای‌های پردازش تصویری، هنرمندان خلاق و عکاسان شناخته می‌شود.

به کمک پلاگین NextGEN Gallery می‌توانید هزاران تصویر را در انواع مختلف آلبوم‌ها و گالری‌ها به‌راحتی به نمایش درآورید؛ مدیریت کنید و همچنین نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی‌شان را هم به فروش برسانید.

بسته افزونه‌های NextGEN Pro هم ابزارهای بیشتر و حرفه‌ای‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد. بسیاری از کاربرانی که کار خود را با پلاگین NextGEN Gallery آغاز می‌کنند، ممکن است در قدم بعدی به ابزار خود را به نسخه پریمیوم NextGEN Pro ارتقا دهند یا حتی با رویکردی دیگر چند افزونه حرفه‌ای را به نسخه رایگان NextGEN Gallery خود اضافه کنند.

فرقی ندارد که از کدام رویکرد استفاده می‌کنید؛ درهرصورت می‌توانیم تضمین کنیم که از کار با پلاگین‌های NextGEN لذت خواهید برد.

۴ – Logic Hop – پلاگین بازاریابی شخصی‌سازی‌شده برای وردپرس

پلاگین Logic Hop

این روزها بیش از هر زمان دیگری به شخصی‌سازی محتوا در کسب‌وکار اهمیت داده می‌شود و البته دلایل منطقی برای این موضوع وجود دارد. درواقع شخصی‌سازی محتوا با افزایش نرخ تبدیل و میزان فروش بر افزایش روند درآمد و کسب سود تأثیر مثبت می‌گذارد. پلاگین Logic Hop به شما کمک می‌کند وردپرس را شخصی‌سازی کرده و محتوای هدفمند را بر اساس رفتار، موقعیت جغرافیایی، کدهای UTM و بسیاری عوامل مهم دیگر برای مخاطبان خود به نمایش درآورید. این پلاگین می‌تواند با ابزارهای توانمند و همچنین دستورالعمل‌های اجرایی ساده خود به پلاگین محبوب شما تبدیل شود. می‌توانید به مدت ۱۴ روز به‌صورت رایگان از Logic Hop استفاده کنید.

 

مطالب پیشنهادی :

SSL چيست؟

دامنه و (هاست) فضای میزبانی چیست؟

 

 

۵ – Rank Math SEO

پلاگین Rank Math SEO

دارندگان و کاربران Rank Math SEO می‌توانند این پلاگین مفید را به چاقوی چندکاره تشبیه کنند. این پلاگین همه ابزارها و توانمندی‌های لازم را برای بهبود سئوی وب‌سایت شما دارد و می‌تواند در بهینه‌سازی موتورهای جستجو مفید واقع شود.

همچنین معتقدیم که از قابلیت Content Analysis (تجزیه‌وتحلیل محتوا) در پلاگین Rank Math که در تولید محتوای سئو دوستانه به شما کمک می‌کند هم خوشتان خواهد آمد. این پلاگین بسیار توانمند به‌آسانی بارگذاری می‌شود و کار با آن‌هم بسیار راحت است.

۶ – پلاگین نقشه MapSVG

پلاگین MapSVG

این پلاگین نقشه‌برداری از رویکردهای متعدد و متنوع در ایجاد نقشه پشتیبانی می‌کند که احتمالاً قادر نخواهید بود در سایر ابزارهای مشابه به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. پلاگین MapSVG شما را قادر می‌سازد تصاویر نقشه، نقشه‌های برداری تعاملی و شخصی‌سازی‌شده و همچنین نقشه‌های گوگل را به وب‌سایت خود پیوند دهید.

همچنین می‌توانید با فایل‌های قالب JPEG یا PNG نقشه ایجاد کنید؛ یک فایل SVG را روی نقشه گوگل نگاشت کرده و اطلاعات دایرکتوری و نشان‌ها را به نقشه‌هایی که قصد انتشارشان را دارید، اضافه کنید.

۷ – Heroic Knowledge Base

پلاگین Heroic Knowledge Base

حضور آنلاینی که منبع اطلاعاتی باشد و بتواند به کاربران و دارندگان وب‌سایت‌ها کمک کند، همچنین می‌تواند تجربه کاربری را هم به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد و به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

پلاگین Heroic Knowledge Base به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات موردنظرشان را با استفاده از قابلیت جستجوی آژاکس خود به‌سرعت پیدا کنند. این پلاگین همچنین امکان بازخورد مقاله را فراهم می‌آورد و به کمک آن می‌توانید تشخیص دهید که وب‌سایت شما در چه زمینه‌هایی به بهبود نیاز دارد.

۸ – Blog٢Social – خودکارسازی هوشمند رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس

پلاگین Blog2Social

این پلاگین چندکاره و راهکار محبوب رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند پست‌ها و محتوای خود را برای ۱۶ شبکه اجتماعی متفاوت برنامه‌ریزی و منتشر کنید. شما به کمک Blog٢Social قادر خواهید بود پست‌های خود را در قالب دلخواه برای مخاطبان موردنظرتان منتشر کنید.

پلاگین Blog٢Social از تقویم مخصوص شبکه‌های اجتماعی برخوردار است که می‌توانید از آن برای تنظیم زمان‌بندی انتشار محتوا در فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر، لینکداین و ۱۲ شبکه اجتماعی دیگر بهره ببرید.

۹ – WordLift

پلاگین WordLift

این روزها هوش مصنوعی در مرکز توجه قرارگرفته است و چه راهی برای بهره گرفتن از این تکنولوژی نوین بهتر از استفاده از پلاگین وردپرسی هوش مصنوعی WordLift است که با استفاده از پردازش زبانی برای بهبود محتوا، راهبری و رتبه‌بندی صفحه‌های وب‌سایت شما ارزش‌افزوده داده‌های ساختاریافته را خودکارسازی می‌کند.

پلاگین WordLift نه‌تنها به کمک هوش مصنوعی همه‌چیز را درباره وب‌سایت شما یاد می‌گیرد، بلکه کمک می‌کند داده‌هایی را ایجاد کنید که گوگل برای بهبود رتبه صفحه‌های وب‌سایتتان به آن‌ها نیاز دارد.

۱۰ – Heroic FAQs

پلاگین Heroic FAQs

احتمالاً به‌خوبی متوجه هستید که صفحه FAQ یا همان پرسش‌های پرتکرار از پربازدیدترین صفحه‌ها به شمار می‌رود و مراجعه کاربران به آن از نرخ تماس تلفنی یا گفتگوی زنده با تیم پشتیبانی مشتری بیشتر است. Heroic FAQs پلاگین مفیدی برای ایجاد بهترین نوع صفحه FAQ است و می‌تواند به کاربران و شما در این زمینه کمک بسیاری کند.

به کمک پلاگین Heroic FAQs می‌توانید خیلی ساده همه محتوای صفحه پرسش‌های پرتکرار را گردآوری، منظم و دسته‌بندی کنید و همچنین تصاویر موردنظرتان را هم با روش درگ اند دراپ یعنی کشیدن و رها کردن به آن اضافه کنید. پلاگین Heroic FAQs با همه انواع گوشی‌های موبایلی، کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ سازگار است و همچنین برای استفاده از آن روی دستگاه‌های لمسی مشکلی وجود ندارد.

نتیجه‌گیری

هرکدام از این پلاگین‌های موجود در این فهرست ده‌گانه می‌توانند برای شما مفید باشند. اگر معتقدید که دو یا چند مورد از این فهرست مناسب کسب‌وکار و فهرست شما هستند، به‌زودی شاهد کسب موفقیت‌های چشمگیری در وب‌سایت وردپرسی خودخواهید بود.

کاربران از امکاناتی که می‌توانند ببینند و از آن‌ها استفاده کنند، خوششان می‌آید. بدین ترتیب اگر صاحب وب‌سایت، طراح یا هردوی این افراد باشید، کاربران به‌خوبی از شما تعریف خواهند کرد.

 
 
منبع : mag.hostiran.net

 

SSL چيست؟

 Secure socket Layer يا SSL پرتكلي است كه بوسيله Netscape براي انتقال پرونده هاي خصوصي روي اينترنت بوجود آمده است. SSL توسط يك كليد شخصي كار مي كند، تا اطلاعات انتقالي در اينترنت را براي شما پنهان كند. هر دو مرورگر اينترنت اكسپلورر و نت اسكيپ از SSL پشتيباني مي كنند. و بسياري از سايتهاي از اين پروتكل استفاده مي كنند، تا از اطلاعات محرمانه كاربران (مانند اطلاعات كارت اعتباري) نگهداري كنند. آدرس سايتهايي كه نياز به SSL دارند بايد به صورت https به جاي http باشد.

 

 

مطالب پیشنهادی :

دامنه و (هاست) فضای میزبانی چیست؟

یک روش آسان برای بالا بردن ترافیک مفید وب سایت

 

 

 

 

 

يك پرتكل ديگر براي انتقال مطمئن اطلاعات روي شبكه جهاني وب secure http يا s-http است. به طوريكه SSL يك ارتباط مطمئن بين يك كاربر و سرور ايجاد مي كند. و هر اطلاعاتي را مي توان با آن منتقل كرد. ولي s-http طراحي شده است تا پيام هاي شخصي را به طور ايمن انتقال دهد. بنابراين SSL و s-http را مي توان به عنوان مكمل يكديگر در نظر گرفت، تا رقيب يكديگر. هر دو پرتكل بوسيله IETF (كه مخفف Internet Engineering Task Force است) به عنوان استاندارد تصويب شده است. 

 

 

منبع : www.cms-iran.com

دامنه و (هاست) فضای میزبانی چیست؟

 دامنه با نام دیگر ‎ها‎ست (Host) به یک وب سایت تحت فضای اینترنت گفته می‎شود که داده‌ها و کدهای وب‌ سایت بر روی آن قرار گرفته و امکاناتی همچون دسترسی به دیتابیس، اجرای کدها، ارسال و دریافت ایمیل و … را برای کاربران ایجاد می‎کند. ‎ها‎ست یک کنترل پانل دارد که کاربر را قادر می‎سازد تا فایل‎ها‎ی خود را در اینترنت قرار داده و فضای خود را توسط آن، مدیریت و بررسی نماید.‎ ها‎ست یا دامنه توسط شرکت‌های ‎ها‎ستینگ بر روی سرورهایشان ایجاد شده و به مشتریان عرضه می‌شود که توانایی دریافت فایل‎ها‎ و تصاویر را دارد و امکان دسترسی کاربران به اینترنت در هر لحظه از شبانه روز را فراهم می‎کند. 

فضایی که‎ ها‎ست ایجاد می‎کند روی‎ ها‎رد دیسک کامپیوتر قرار دارد. اما فضا، روی‎ ها‎رد دیسک‎ها‎ی سرور قرار دارد و فایل‎ها‎یی که توسط صاحب سایت روی ‎ها‎ست قرار می‎گیرد، از سراسر دنیا قابل دسترس می‎باشند. برای مثال www.google.com یک دامنه محسوب می‎شود که دامنه آن google.com است و یکی از مهم ترین قسمت‎ها‎ی سایت و URL محسوب می‎شود. یکی از قابلیت‎ها‎ی‎ ها‎ست‎ها‎، امکان رمزگذاری است که موجب می شود تا سایت را از دسترس هکرها خارج سازد.

 

ویژگی‎ها‎ی‎ها‎ست

در زمان خرید دامنه یا ‎ها‎ست باید به ویژگی‎ها‎ی آن دقت نمایید که عبارتند از:

 میزان پهنای باند (Bandwidth)

ویندوز یا لینوکس میزان فضا (Quota)

پشتیبانی از زبان‌های برنامه نویسی از قبیل PHP, ASP، Perl، Python و …

تعداد دیتابیس‌ها کنترل پنل سرور از جمله سی پنل، دایرکت ادمین، پلسک و ... 

 

مطالب پیشنهادی :

یک روش آسان برای بالا بردن ترافیک مفید وب سایت

 

پلاگین‌های ضروری برای استفاده در وردپرس

 

 

تفاوت میان دامنه‎ها‎

شاید تاکنون وب سایت‎ها‎یی را دیده باشید که در انتهای آدرس یا لینک آنها از com و .net و .ir و ... استفاده می‎شود. ممکن است با خود فکر کرده باشید که com با ir و یا net چه تفاوتی دارد؟ در پاسخ باید گفت هر یک از پسوندهای دامنه با یکدیگر متفاوت است و معنای هر یک اختصاصی است. دامنه‎ها‎ با توجه به سازمان یا شرکت مربوطه مشخص می‎شوند و از سوی دیگر برای ثبت آنها نیز باید به سازمان‎ها‎ی مجزایی مراجعه شود.

برای ایجاد دامنه یک فرمول کلی وجود دارد که تعداد حروف دامنه مشخص می‎شود. در این میان موارد استثنایی نیز وجود دارد. بر این اساس با 4 دسته دامنه برخورد می‎کنیم که عبارتند از:

دامنه‎ها‎ی ۳ حرفی: این نوع دامنه Top Level عمومی یا gTLDs نامیده می‎شود که دامنه Com net org به عنوان معروف ترین دامنه‎ها‎ی جهانی است و پسوند آن با com نشان داده می‎شود. عموما سایت‎ها‎یی که با این حروف نشان داده می‎شوند، تجاری هستند. چرا که Com مخفف کلمه Commerical به معنی تجارت می‎باشد.

دامنه‎ها‎ی ۳ حرفی جدید: این نوع دامنه‎ها‎ شامل Biz، Info، Pro، Aero، Coop ،Museum، Name و ... می‎باشد که برای برطرف کردن کمبود اسامی در دامنه‎ها‎ی دسته اول ایجاد شدند. دامنه Info نیز جهت ترغیب کاربران اینترنتی و صاحبان وب سایت‎ها‎ توسط بعضی از Serverهای ثبت دامنه ایجاد شده است که به صورت یک ساله ثبت می‎شود و مدیران وب سایت باید هر سال آن را تمدید می‏کنند. این دامنه‎ها‎ قیمت بالایی دارند.

دامنه‎ها‎ی مخصوص sTLDs l ) Top Level ): این نوع دامنه توسط دولت‎ها‎ استفاده می‎شوند و برای انتهای دامنه از حروف Gov استفاده می‎شود. GOV مخفف کلمه Government به معنی دولت است.

دامنه‎ها‎ی ۲ حرفی ( ccTLDs ): که دامنه‎ بین المللی کشورهای جهان است و براساس نام کشور انتخاب می‎شود. برای مثال وب سایت‎ها‎ی ایرانی از .IR : IRAN، .cn : chine، .US: american، BR : Brezil و ....

 
 

 

 

 منبع : www.papgroup.ir

یک روش آسان برای بالا بردن ترافیک مفید وب سایت

 بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو عبارتی نام آشنا برای فعالان در زمینه بازاریابی دیجیتال است و می توان به صورت تقریبی دانست که افرادی که وب سایت طراحی کرده اند و یا مدیر یک وب سایت هستند با این مسائل آشنایی دارند؛ اگر شما هم می‌خواهید ترافیک مفید روی وب سایت خود داشته باشید و مخاطبان هدف شما همان کارهایی که توقع دارید را در وب سایت مورد نظر انجام بدهند، این مقاله کوتاه برای شما تهیه شده است.

چطور مخاطب جذب کنیم؟

جای نگرانی نیست اما جذب مخاطب برای وب سایت می تواند مشکل باشد و تغییر مداوم الگوریتم های گوگل هم این کار را دشوارتر می‌کنند. یک استراتژی به نام بیگ بلاگز "big blogs" وجود دارد که می تواند شما را برای رسیدن به ترافیک مورد نظر کمک کند.
فرقی ندارد که در صدد جذب مخاطب برای یک شبکه اجتماعی کوچک هستید یا یک موتور جستجوی قدرتمند و لازم هم نیست که هیچ هزینه ای به کسی پرداخت کنید. به زبان ساده و خودمانی شما باید بتوانید در دنیای پر از محتواهای پر صد و صدا خودی نشان بدهید! این به معنای نوشتن متن های طویل و بلندبالا نیست. توجه داشته باشید که بهینه سازی محتوا در شبکه های اجتماعی آسان تر است زیرا به دلیل مشارکت انسانی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد، بهینه سازی را آسان تر می کند.

نکته مهم پیش از ورود به بحث جذب مخاطب

یک سوال مهم وجود دارد که شما باید قبل از هر کاری در راستای جذب مخاطب به ان جواب بدهید: می خواهید محتوای شما چه کاری انجام بدهد؟ اگر نمی دانید که هدف شما از محتوا گذاری در وب سایت یا شبکه های اجتماعی چیست از حالا بدانید که ممکن است ساعت‌ها زمان را صرف کارهای اشتباهی کنید. پس در ابتدا برای جذب مخاطب لازم است که هدف شما از تولید محتوا مشخص باشد.

تاثیر اینفلوئنسرها

یکی از کارهایی که برای جذب مخاطب به ویژه در شبکه های اجتماعی مد شده، کمک گرفتن از تبلیغات اینفلوئنسرهاست، اما واقعیت این است که همیشه کارشناسان محتوای باهوش برنده خواهند شد زیرا می دانند که مردم در نهایت محتوای باکیفیت و بهینه شده را به اشتراک می گذارند. بی تردید اینفلوئنسرها تاثیر می گذارند اما آن که مخاطب جذب شده در صفحه شما باقی بماند یا فقط یکبار شما را ببیند فقط بستگی به محتوای شما دارد.
اگر بتوانید یک تجربه عالی برای مخاطب ها بسازید که وقتی توسط اینفلوئنسرها به صفحه شما هدایت می شوند، شگفت زده شوند، آن زمان است که موفق خواهید شد. مطمئن باشید تولید محتوای درست باعث می شود که به مرور مردم شما را دوست بدارند و خودبه خود شما را به دیگران معرفی کنند.

چرا مردم محتوا را به اشتراک می گذارند؟

 

مطالب پیشنهادی :

پلاگین‌های ضروری برای استفاده در وردپرس

 

SSL چيست؟

 

 

 

راز موفقیت بلاگرهای بزرگ برای جذب ترافیک چیست؟

دلایل متعددی می توان برای این که چرا مردم یک سایت یا یک محتوای خاص را به اشتراک می گذارند، نام برد اما همه آنها در یک موضوع خلاصه می شوند: مردم محتوا را به اشتراک می گذارند چون باعث می شود فردی هوشمند با ویژگی های خاص به نظر برسند.
از نظر من برای تولید محتوای خوب باید وسایل شما خوب باشد که این موضوع را حتما یک بار برای شما باز خواهم کرد اما لازم هم نیست که وسایلی معجزه آسا در اختیار داشته باشید. حالا منظورم از خوب چیست؟ منظور از محتوای خوب، محتوای مفید است.

تجربه بسازید

وب سایت های بزرگ درباره محتوای خود وسواسی هستند برای مثال خوب فکر می کنند که طراحی این صفحه مناسب است؟ آیا کاربر با آن صفحه راحت کار می کند؟ بازدیدکننده های جدید در وب سایت چه محتواهایی پیدا می کنند و...
می توانید از ما بخواهید تا در رابطه با چگونگی طراحی صفحات به نسبت کسب و کار شما و محتوای آتی مشاوره بدهیم. پس باید مطمئن باشیم که یک تجربه خوب به مخاطبان ارائه می دهیم و آنها هم آن تجربه را با سایر خواننده ها به اشتراک می گذارند.

آخرین ترفند جذب ترافیک سایت

فراموش نکنید که اگر از مخاطب ها بخواهید که آن چیزی که می بینند را به اشتراک بگذارند، به احتمال زیاد این کار را انجام می دهند اما اگر این موضوع را مطرح نکنید، ممکن است به ذهن آنها نرسد. اگر محتوای شما به صورت اختصاصی برای جذب گروه خاصی از مرم تهیه شده است، باید مطمئن شوید که به دست آنها می رسد پس خیلی مودبانه از مخاطبان بخواهید تا محتوای شما را شیر کنند.

 

 

منبع : www.parsiangroup.com

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد