9 نکته حرفه ای در طراحی وب سایت
اگر وب سایت شما ضعیف طراحی شده باشد ، می توانید سرنخ ها را از بین ببرید. آنها به دنبال کسب و کار دیگری خواهند بود که باعث می شود کسب و کار خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.
برای جذب مخاطبین ، به یک وب سایت حرفه ای طراحی شده اید که آنها را جذب و جذب کند. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را در صفحه خود نگه دارید تا تبدیل بیشتری برای کسب و کار خود کسب کنید.
1. طراحی خود را منعکس کننده کسب و کار خود کنید
وب سایت شما توسعه برند شما است ، بنابراین طراحی آن باید نشان دهنده تجارت شما باشد. مهم این است که شما طرحی را انتخاب کنید که متناسب با نام تجاری شما باشد زیرا مردم شما را به یاد خواهند آورد.
نوع کسب و کار شما طراحی شما را تعیین می کند. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید ، ممکن است یک طراحی وب داشته باشید که دقیق تر است. از سوی دیگر ، مطب پزشک طرحی دارد که ساده و منعکس کننده تجارت آنها است.
به طور کلی ، شما می خواهید رنگ ها و طرح هایی را انتخاب کنید که مخاطبان مورد نظر شما را در مورد نام تجاری خود متقاعد کند. این به شما کمک می کند تا شناخت برند خود را ایجاد کرده و حس ارتباط با مشاغل خود را ایجاد کنید.
با انتخاب یک طرح تمیز و مدرن که نشان دهنده شرکت شما باشد ، مدت زمان بیشتری را در صفحه خود حفظ خواهید کرد.
2. یک صفحه اصلی ساده ایجاد کنید
چه از تبلیغات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید ، معمولاً افراد را برای اطلاع از کسب و کار خود به صفحه اصلی خود هدایت می کنید. هنگامی که آنها در آنجا هستند ، می توانند در وب سایت شما حرکت کنند تا اطلاعات عمیق تری را بیاموزند. با این حال ، صفحه اصلی نمایشی اولیه از نام تجاری شما است ، بنابراین منبع مفیدی برای اطلاع از مشتریان در مورد شرکت شما است.
این مهم است که شما یک صفحه اصلی ساده اما م effectiveثر طراحی کنید. شما نمی خواهید بازدیدکنندگان خود را با اطلاعات فراوان غرق کنید. اگر وب سایت شما بیش از حد شلوغ است ، شما را از رهبری باز می دارد.
صفحه اصلی شما باید شامل عناصری باشد که برای مخاطبان شما جالب است. شما می خواهید تمرکز بیشتری بر روی عناصر بصری داشته باشید تا بلوک متن. عناصر بصری بازدیدکنندگان را درگیر خود می کند و آنها را تشویق می کند تا بیشتر بیاموزند.
به جای بلوک های متنی ، می توانید عناصر بصری ایجاد کنید که به صفحات با اطلاعات بیشتر پیوند دارند. این به خوانندگان کمک می کند تا جنبه های مختلف کسب و کار شما را ببینند و آنها را قادر می سازد تصمیم بگیرند که در آینده به چه چیزی نگاه کنند.
برای ایجاد یک صفحه اصلی م effectiveثر ، فقط اطلاعات مهم را در آن وارد کنید. این امر باعث می شود وب سایت شما بیش از حد شلوغ نشود و به صفحات شما جهت یابی موثر کمک کند.
با ایجاد یک صفحه اصلی ساده ، سرنخ ها را بیشتر با صفحه خود درگیر خواهید کرد.
3. یک ناوبری کاربردی ایجاد کنید
ناوبری شما یکی از مهمترین بخشهای وب سایت شما است. وقتی افراد می خواهند اطلاعاتی در سایت شما پیدا کنند ، از ناوبری شما استفاده می کنند. شما می خواهید مردم صفحات مناسب را بدون مبارزه پیدا کنند.
هنگامی که ناوبری خود را طراحی می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن ساده و آسان است. شما می خواهید عناوین گسترده ای ایجاد کنید که می تواند شامل عناوین فرعی باشد. این به شما کمک می کند وب سایت خود را منظم نگه دارید و همچنین به بازدیدکنندگان خود در پیدا کردن اطلاعات کمک می کند.
اگر ناوبری ضعیفی دارید ، کاربران اطلاعاتی را پیدا نمی کنند. آنها برای یافتن صفحات مناسب تلاش می کنند. این باعث می شود آنها سایت شما را ترک کرده و سایت رقیب را انتخاب کنند.
برای حفظ ارتباط بیشتر سرنخ ها در وب سایت خود ، یک ناوبری کاربردی ایجاد کنید که به آنها کمک می کند اطلاعات مناسب را پیدا کنند.
4. طراحی واکنش گرا
یکی از مهمترین مواردی که برای وب سایت خود نیاز دارید طراحی ریسپانسیو است . طراحی واکنش گرا بسیار مهم است زیرا بر تجربه کاربران از سایت شما تأثیر می گذارد.
وقتی وب سایت شما طراحی ریسپانسیو دارد ، با دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند سازگار می شود. چه تلفن همراه باشد یا رومیزی ، هر دو کاربر سایت شما را به گونه ای می بینند که متناسب با دستگاه آنها باشد. این برای حفظ تعامل کاربران در سایت شما بسیار مهم است.
اگر وب سایت شما مانند نسخه دسکتاپ در هر دستگاه ظاهر شود ، کاربران برای استفاده از سایت شما مشکل خواهند داشت. کلمات و پیوندها بسیار کوچک هستند ، و کاربران برای مشاهده همه چیز باید بزرگنمایی کنند. آنها نمی توانند صفحه شما را بر روی تلفن همراه ، به طور کامل مشاهده کنند ، اگر مانند طراحی دسکتاپ شما طراحی شده باشد.
این نوع طراحی برای وب سایت شما ضروری است زیرا به کاربران تلفن همراه و رایانه لوحی اجازه می دهد وب سایت شما را به درستی مشاهده کنند. آنها تجربه ای یکپارچه دارند که به آنها امکان می دهد از زمان خود در وب سایت شما لذت ببرند. این امر بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند ، مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما حفظ می کند.
با پیاده سازی یک طرح واکنش گرا ، مشتریان بیشتری را جذب کرده و آنها را درگیر وب سایت کسب و کار خود می کنید.
5. سایت خود را به آسانی مرور کنید
بسیاری از سرنخ ها سایت شما را برای یافتن اطلاعات محدود می کنند. آنها به دنبال اطلاعات خاصی هستند ، بنابراین به سرعت در سایت شما جستجو می کنند تا آن را پیدا کنند. این امر به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه صادق است.
زمان افزایش سطح فروش
لیست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا در صنعت خود موجی ایجاد کنید و معیارهایی را که بیشترین اهمیت را دارند - مانند فروش - افزایش دهید.
در 5 سال گذشته ، ما بیش از 11.5 میلیون معامله در سراسر پایگاه مشتری خود را مدیریت کرده ایم.
دریافت یک پیشنهاد!شما باید طرحی ایجاد کنید که بتواند صفحات شما را برای کاربر آسان کند. مهم است که آنها به سرعت اطلاعات مناسب را پیدا کنند. شما می توانید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که مخاطبین شما بتوانند سایت شما را به راحتی مرور کنند.
برای اینکه تجربه ای مثبت در اختیار آنها قرار دهید ، باید وب سایت خود را به آسانی بخوانید.
در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که می توانید به عنوان طراحی وب سایت خود دنبال کنید وجود دارد:
- در پاراگراف های کوچک بنویسید. هنگامی که پاراگرافها کوچک هستند ، کاربران می توانند به راحتی حرکت کرده و اطلاعات را انتخاب کنند.
- از گرافیک برای کمک به برجسته سازی اطلاعات مهم استفاده کنید. این امر توجه آنها را جلب می کند و آنها را قادر می سازد تا اطلاعات را به سرعت مشاهده کنند.
- فونتی را انتخاب کنید که خواندن آن آسان باشد. اگر فونت پیچیده ای را انتخاب کنید ، خوانندگان شما برای خواندن اطلاعات سایت شما دچار مشکل می شوند.
اینها تنها چند راه است که می توانید به سهولت در وب سایت خود کمک کنید. با ایجاد وب سایتی که امکان جستجوی آن آسان است ، می توانید مهمترین اطلاعاتی را که می تواند به آنها در تبدیل کمک کند ، در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
6. شامل عناصر بصری
عناصر بصری بخش مهمی از طراحی شما هستند. شما نمی خواهید سایت شما با متن دچار مشکل شود. این می تواند سرنخ ها را دور کند.
با قرار دادن عناصر بصری مانند عکس ، فیلم و اینفوگرافیک ، شما توجه بازدیدکنندگان خود را جلب می کنید زیرا آنها وقت می گذارند تا به عناصر بصری نگاه کنند. این یک راه عالی برای شکستن متن و علاقه مندی آنها به صفحه شما است.
یکی از بهترین عناصری که می توانید در صفحه خود قرار دهید ، ویدئو است که می تواند تأثیر بسزایی در مخاطبان شما داشته باشد. در حقیقت ، مصرف کنندگان 10 برابر بیشتر از متن متنی با ویدیو تعامل دارند.
این تعامل با ویدیوها به این معنی است که سرنخ ها را درگیر نگه می دارید. وقتی سرنخ ها را درگیر خود می کنید ، تبدیل بیشتری برای کسب و کار خود کسب می کنید. استفاده از عناصر بصری برای کسب سرنخ و تبدیل بیشتر برای کسب و کار شما.
7. گنجاندن دکمه های رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای کمک به مشتریان ارتباط شما با کسب و کار شما است.
هنگامی که طراحی خود را ایجاد می کنید ، می خواهید دکمه های رسانه های اجتماعی را نیز شامل شود. اگر مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی هستند ، راهی سریع برای اتصال مستقیم آنها به صفحه شما است. در صورت علاقه می توانند صفحه شما را دنبال کنند.
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا ارتباط مستقیمی با سرنخ ها برقرار کنید ، بنابراین مهم است که این دکمه ها را در سایت خود قرار دهید. از دکمه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا به کسب و کار خود کمک کنید تا با سرنخ های بهتری ارتباط برقرار کند که می تواند به شما تبدیل شود.
8. شامل فراخوان برای اقدام (CTA)
بسیاری از مشاغل اشتباه می کنند که فراخوان اقدام (CTA) را در صفحات خود حذف می کنند. این یکی از مهمترین بخش های سایت شما است زیرا باعث می شود شما اقدام کنید.
علاوه بر این ، وقتی کاربران به سایت شما می آیند و از اطلاعاتی که می بینند خوششان می آید ، ممکن است ندانند در آینده چه اقدامی باید انجام دهند. با ادغام دکمه های CTA ، می توانید آنها را به مرحله بعدی هدایت کنید تا آنها را به سمت تبدیل حرکت دهید.
با قرار دادن دکمه های CTA در طرح خود که برجسته هستند ، تبدیل بیشتری برای کسب و کار خود کسب خواهید کرد.
9. صفحات خود را آزمایش کنید
وقتی همه عناصر مورد نیاز برای طراحی وب سایت حرفه ای خود را دارید ، مهم است که صفحات خود را آزمایش کنید.
این یک راه عالی برای ایجاد سایتی است که مناسب بازار هدف شما باشد. می توانید ببینید کاربران برای استفاده از سایت شما در کجا مشکل دارند ، بنابراین تنظیم بر اساس این مسائل آسان تر می شود.
با آزمایش صفحات خود ، سایتی ایجاد می کنید که به شما در کسب امتیاز بیشتر و تبدیل بیشتر کمک می کند.
یک شرکت طراحی وب حرفه ای است
طراحی شما بخش مهمی از تجارت شما است. ما می دانیم که برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای که منجر به هدایت شود ، چه چیزی لازم است. ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که به شما کمک می کند طراحی سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنید که نتایج کسب و کار شما را به همراه خواهد داشت.
ما یک تیم متشکل از 150+ متخصص داریم که دانش و تخصص خود را برای کمپین شما به ارمغان می آورند. تیم برنده جایزه ما سالها تجربه در ایجاد طرح های سفارشی متناسب با تجارت شما دارد.
اگر به دنبال نتایج هستید ، ما می دانیم چگونه آنها را هدایت کنیم. تا به امروز ، ما بیش از 2.4 میلیارد دلار فروش و بیش از 6.3 میلیون مشتری برای مشتریان خود داشته ایم. تمرکز ما بر این است که موفقیت مشتریان را در درجه اول قرار دهیم.
مشتریان ما عاشق کارهایی هستند که ما برای آنها انجام می دهیم. ما بیش از 550 توصیف مشتری از صنایع مختلف داریم. آنها را بررسی کنید تا ببینید همکاری با یک شرکت طراحی حرفه ای وب برتر چگونه است!